• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Adana

Valilikler

T.C. ÇUKUROVA KAYMAKAMLIĞI
T.C. ÇUKUROVA KAYMAKAMLIĞI
T.C. ÇUKUROVA KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri Tarihçe
  • ÇUKUROVA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
27
Ocak2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • Tarihçe
  • ÇUKUROVA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü

26.06.2019
 
 
Günay KILIÇ
İlçe Yazı İşleri Müdürü
 
İLÇE YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ
 
 1. Kaymakamlığa posta veya elektronik ortamda gönderilen; kişilerce veya kurum ve kuruluşların görevli dağıtıcılarınca elden getirilen her nevi dilekçeyi kabul etmek ve İmza Yetkileri Yönergesi gereğince yetki verilen görevlilerin havalesine ve imzasına hazırlamak, imzalanmasını takip etmek ve ilgili yerlere intikalini sağlamak ve sonuçlanmasını izlemek,
 2. Gelen evrakın niteliğine göre hangi görevli veya görevliler tarafından ilgili birim veya mercilere havale edileceği, kaymakamlıkça çıkarılan İmza Yetkileri Yönergesi ile belirlenir.
 3. Özellik taşıyan evrak; çalışma gün ve saatleri dışında, posta yoluyla, güvenlik güçlerinin haberleşme görevlileri tarafından kaymakamlara veya bunlar adına yetki verilen görevlilere teslim edilebilir.
 4. Elektronik ortam haricinde normal evrak masası görevlilerine gelen evrak ve dilekçeler, elektronik ortamda kaydı yapılarak, kaymakamlık birimlerine ait olanların taraması yapıldıktan sonra elektronik ortamda havale ve imza için yetkilisine sunulur.
 5. Özellik taşıyan ve değerli evraktan elektronik ortam haricinde gelenler, gidecekleri yerlere göre ayrılır ve havalesi yapılır. Kaymakamlık birimlerine gönderilen evrak, yetkili amirin uygun görüşü ile taraması yapıldıktan sonra, elektronik ortamda ilgilisine havalesi yapılır.
 6.  Evrak hareketi ile ilgili istatistikî bilgi ve raporları sistem üzerinden sorgulamak ve hazırlamak,
 7. Havalesi doğrudan kaymakam tarafından yapılacak evrak, şefi tarafından ayrılır. Tereddüt halinde ilçe yazı işleri müdürünün görüşüne başvurulur.
 8. İsme gelen veya elden verilen evrak, havale edildikten sonra evrak servisine verilir ve bu maddenin birinci fıkrasındaki işleme tabi tutulur.
 9. Kabul ve ayırma, normal evrak, gizli evrak ve dağıtım masalarına ayrılır: elektronik ortamda ve elektronik ortam haricinde gelen evrakın alınması, açılması ve ayrılarak ilgili masalara aktarılması,
 10. Normal evrak masasında; elektronik ortamda ve elektronik ortam haricinde gelen normal evrakın ve dilekçelerin yetkilisince havalesi ve imzalattırılması ve kaydını yapmak,
 11.  Kaymakam tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
 12.  Kaymakamlık Makamına verilen dilekçe, internet üzerinden gelen mailler ve bilgi edinme hakkı ile ilgili dilekçe ve maillerin yazım ve takibini yapmak ve sonucundan ilgilisine bilgi vermek.
 13. Personelin özlük işlerini yürütmek. (Atanma, yer ve görev değiştirme, kademe ilerlemesi, derece yükselmesi ve diğer işlemler)
 14. Mutemetlik, taşınır mal işlemlerini yapmak.
 15. Personelin hizmetiçi eğitim çalışmaları ile ilgili iş ve işlemlerini yürütmek.
 16. 5253 Sayılı Dernekler Kanun ve bu kanuna istinaden çıkartılan yönetmelik hükümleri gereğince, İlçemizde kurulu ve faaliyette bulunan derneklere ait lokallerin iş ve işlemleri ile 2860 sayılı Yardım Toplama Kanunu hükümleri gereğince İlçemiz sınırları içerisinde yardım toplamak isteyen gerçek ve tüzel kişilere ait yardım toplama iş ve işlemlerini yapmak.
 17. Resmi ve Dini Bayramlarla ilgili iş ve işlemlerini yürütmek.
 18. Kaymakamlık arşivi ile ilgili iş ve işlemlerini yürütmek.
 19. Başarı belgesi, üstün başarı belgesi ve ödül verilmesi ile ilgili işlemleri yürütmek.
 20. Basın ve Halkla İlişkiler Bürosu iş ve işlemlerini yürütmek.
 21. Özel Kalem Bürosu iş ve işlemlerini yürütmek.
 22. Sivil Savunma ve afet yönetim ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
 23. 2893 sayılı Türk Bayrağı Kanunu ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Adana Valiliği
  • Açık Kapı
  • Resmi Gazete
  • UP2B Erasmus+ K201 Projesi
  • e-Robotics Erasmus+ K204 Projesi
Adres: 100. Yıl Mahallesi 85183 Sokak No:04 Çukurova/ADANA
Tel: (0322) 248 08 81 Fax: (0322) 248 18 78 E - Posta: cukurova@icisleri.gov.tr